FIGYELEM!!
KEZDŐ TP a bajnokság első versenyére 540 TP
Minden autó TUNINGOLHATÓ, már az első futamtól!
Minden autó festhető és matricázható is
Minden autóra választható légterelő, szárny
Olajcsere kötelező
Karosszériamerevség javítása kötelező
ESŐ és KÖZTES ESŐ gumik használata indokolt lehet!!!
Aston Martin V12 Vantage '10
A V12 Vantage az Aston Martin Vantage kétüléses sportkocsi-szériájának a csúcsmodellje.
Erejét egy finomhangolt V12-es DB9/DBS motor adja, a 2009-es genfi Autókiállításon mutatták be először.
Köszönhetően a brutális motornak, amely 517LE teljesítményt és 569,3Nm nyomatékot ad le, a V12 végsebessége is 300 Km/h felett tetőzik, 4,2 másodperc alatt éri el a 100Km/h tempót.
A tömegcsökkentés volt a fő szempont, ezért több alkatrészénél használtak szénszálas, vagy alumínium elemeket. Ezzel végül az autó mindössze 50kg-mal lett nehezebb elődjénél, ami a nagyobb tömegű motort tekintve nem is rossz.
A motort hátrébb hozták, a felfüggesztést a Nürburgringen állították be. Ezzel az autó elérte a Vantage szériára jellemző dinamikus kiegyensúlyozottságot. Ezt bizonyítandó 2009-ben be is nevezték a nürburgringi 24 órás versenyre, melyet kategóriájában meg is nyert. Megjelenése tekintélyt parancsol, a pályán nem ismer félelmet, sportautó, amely versenyzésre van ítélve!
Ford Shelby GT500 '13
A Ford mozgalmának részeként 2006-ban megjelent a Shelby GT500, mint az első Mustang visszatérése.
Caroll Shelby határozta meg az autó kinézetét, teljesítményét, de az autó gyártása is az ő útmutatása alapján folyt.
A szuperfeltöltős 5.4 Literes V8 DOCH motor 507LE teljesítményt és 650,7 Nm nyomatékot adott le, a felfüggesztést és a fékeket is úgy készítették, hogy bírják ezt a hatalmas erőt.
2013-ban az autó egy új 5.8 Literes alublokkot kapott és a feltöltő kapacitása is nőtt több mint 50%-al.
Az így kapott 671LE és 854,3 Nm nyomaték adatok birtokában a Shelby Cobra elemi erővel tombol városban és versenypályán egyaránt.
Mercedes-Benz SLS AMG '10
A 2009-es frankfurti autó kiállításon mutatták be az SLS AMG-t, amely „sirályszárny” ajtóival a klasszikus 300SL-re emlékeztetett.
A szuper sportkocsit az alapoktól az AMG építette. Sokan hiszik, hogy ez az SLR Mclaren utódja, pedig a két autó nagyon is különbözik.
Az SLS tömege alig haladja meg az 1600Kg-ot, ami kétségtelenül könnyűnek számít egy olyan autó esetén, amelynek hossza meghaladja a 4600mm-t és V8 motor hajtja.Az új 6.3Literes szárazkarteres kenésű V8 motor maximális teljesítménye 571LE, maximális nyomatéka 649,7Nm.
Sebességváltója egy újonnan kifejlesztett hétfokozatú Dual Clutch váltó, mely kettős tengelykapcsolós és egybe épül a differenciálművel.
A kardántengely és a kardáncsövek szénszálas anyagból készültek.
Az SLS AMG robbanékony, stabil és dinamikus, kegyetlen ellenfél az aszfalton.
Nissan GT-R Black edition '12
Az R35 Nissan GT-R fejlesztése folyamatos a modell 2007.évi bemutatása óta.
A 2010 őszén megjelent a 2011-es modell új turbinát és kipufogót kapott, ami teljesítményét 530LE-re növelte és a külsőn is változtattak a jobb légellenállás érdekében.
2011 őszén egy még fejlettebb 2012-es modellt mutattak be! Ez az újabb fejlesztés -A GT-R bevezetése óta először- a motortuningolásra összpontosított.
Az üzemanyag-keverék is „soványabb” lett, a vezérmű és a belső alkatrészek közötti precíziós távolság pedig még kisebb lett.
Az autó teljesítménye a szelepvezérlés, a beömlők, kipufogónyílások módosításával 550LE-re emelkedett, nyomatéka 632Nm-re nőtt.
Az elülső széljárat merevségén a jobb kormányzás érdekében javítottak, ami az extrém kanyarvétel esetén is javulást hozott.
Az összkerék hajtású robbanékony GT-R a motortuningnak köszönhetően félelmetes ellenfél.