5 Írta: Katilla (GTR-Katilla-65) 2015. május 1.
Ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz a szintjükre ott meg úgyis legyőznek a rutinjukkal.
4 Írta: Soro (soro) 2015. április 29.
Nem az adott szituáció elismerése a kérdés, hanem a felismerése annak, mi vezet ahhoz a szituációhoz.
3 Írta: Katilla (GTR-Katilla-65) 2014. december 10.
Ne feledjétek, hogy az okos ember hülyéskedik a hülye ember okoskodik.
2 Írta: Katilla (GTR-Katilla-65) 2014. november 3.
Egy verseny nem az első kanyarban vagy körben dől el, de a verseny hangulata bizony itt már eldőlhet!
1 Írta: Zoli (GTR_Zoli78_Hun) 2014. október 10.
A verseny az, ami össze hozza a társaságot, ami össze hoz minket!
A futamok alatt átélt jó, szerencsés vagy éppen szerencsétlen események sorozata az, ami meg marad az emlékezetünkben és akik szeretik ezt az érzést, ezt a hangulatot, azoknak nem is kell több, elég egy jó verseny! De mit ér egy stabil pozíció, egy jól sikerült futam, ha visszagondolva úgy tekintünk rá, mint egy a sok közül?
Egy verseny akkor jó, akkor igazán emlékezetes, ha napok múlva is felidézi az ember és azt mondja magában:
- de jó is volt a csata, a szélárnyékban autózás, a féktávval való játék, a felzárkózás a másik versenyzőre és az előzés, aztán a visszaelőzés és az újabb üldözés !
Ezek a szituációk azok,amik emlékezetessé teszik a futamot, de ezekhez a versenyhelyzetekhez gondolkodásban és mentalitásban is nagyon hasonló pilótákra van szükség, ellenkező esetben a manőverek és a futam is máshogy alakul.
A betétfutamok során volt szerencsém emlékezetes percekben és őszintén szólva nagyon tetszett a pilóták hozzáállása a versenyzéshez. Sok olyan helyzet adódott, mikor bebizonyosodott számomra, vannak még olyan versenyzők, akik odafigyelnek a másikra és nem minden áron a győzni akarás motiválja őket.
Az első betétfutam alkalmával volt szerencsém megismerni FeherD, azaz Dani korrekt hozzáállását a versenyzéshez, a két rövid futam, amit a BMW -vel mentünk a mai napig jó emlék.
Szintén a BMW-s futamok alkalmával csatáztunk Ottóval, akiről eddig is tudtam, hogy milyen stílusban vezet és akkor is bebizonyosodott, hogy alakuljanak bár hogy a dolgok, legyen akár milyen pozíció, jót fogunk versenyezni.
Aztán jött a Subaru és újabb két rövid futam, ahol az első Grand Valley versenyen Csabával és szintén Danival csatáztunk, nekem újabb jó emlék marad.
Második rövid versenyen Tokyo -ban Ferivel gyepáltuk egymást szinte végig a futamon, kanyarokon keresztül egymástól néha csak centikre, ennek ellenére semmi probléma nem történt, nagy csata volt, köszi Feri.
Említhetném még Kisko nevét, akiről már többször bebizonyosodott, hogy számára is többet ér egy jó csata, mint egy jó helyezés, de ugyan ez elmondható Katilláról, Ricsiről, Gáborról és még sok pilótáról, akikkel még nem volt szerencsém versenyhelyzetben találkozni, de hallottam, hogy számukra is hasonló értékek fontosak.
Tudom mindenkinek vannak hibái, nem vagyunk tökéletesek, de ha megfelelő tisztelettel állunk a másikhoz és nem minden áron győzni akarunk, hanem egy jót szórakozni és versenyezni, az többet ér mint akár mennyi megszerzett pont. Az ilyen manővereket, a távolságok tartását, az előzések tisztaságát sokat kell gyakorolni, talán többet is, mint egy jó kanyarvételt, de ettől szép ez a játék, ettől szép ez a sport.
Hibázni emberi dolog és hibázunk, persze hogy hibázunk, de hibázzunk úgy, ahogy hibázni illik és ne fejetlenül, felesleges kockázatot vállalva és elrontva ezzel akár a másik versenyző szórakozását.
Kívánom, hogy mindenki érezze jól magát a betétfutamok alatt és legyen része olyan élményekben, olyan futamokban, olyan csatákban és előzésekben, ami sokáig emlékezetes marad!
Zoli