A tavaszi sorozatban tíz pályán fogjuk összemérni tudásunkat. A pályák között lesz gyors, hosszú egyenesekkel teli pálya, és lesz rövidebb és kanyarokban bővelkedő pálya is, ezért bármilyen hajtású autót fogsz választani, tutira meg lesz az a pálya ahol kiemelkedő teljesítményt tudsz majd nyújtani.
Gt Karrier 2015 tavaszi szezon: január - május
1 Apricot Hill
Ez egy nagy sebességre kialakított pálya, közepes mértékű szintkülönbséggel, de technikailag nehéz S kanyarok és „sikánok”, vagyis kanyarsorozatok egyaránt megtalál- hatóak rajta, hogy valódi kihívás legyen a versenyzés. A kanyarokat gyakorlottan és simán kell venned, hogy elérd a maximális sebességet az egyenes szakaszokban.
2 Grand Valley - Kelet
Az Öreg Völgy a sorozat második helyszíne. Ez egy kitalált pálya, amelynek a gyors és a technikás szakaszok váltakozása hozta meg a hírnevet. A teljes pálya hossza 4.94 km de ebben a fordulóban a rövidebb változat az úgynevezett Grand Valley East -et fogjuk "megszállni"! Ez a pálya az eddig megjelent összes GT játékban benne volt.
A harmadik futamra a spanyolországi Madridba érkezünk, ezúttal egy városi pályára. A pálya hossza 3,388 km amin összesen 15 kanyar található. A pálya hosszú egyenesei után észnél kell lenni a féktávokon ugyanis nagyon közel van az a bizonyos fal.
Ez egy eredeti pálya amely az északi és a déli szakaszt is tartalmazza. A gyors egyenesek, hajtű kanyarok illetve egymást követő bal-jobb kanyarkombinációk nem igen engedik a figyelem lanyhulását. Mindehhez még hozzá jön a nem éppen alacsony rázókő, amely több esetben igen csak megkeseríthati a pilóta dolgát.
A bajnokság fél távjánál érkezik meg a mezőny a nürburgringi Grand Prix aszfaltcsík rövidített verziójára. A legendás Nordschleife 14 mérföld hosszú hullámvasút volt, mely keresztül haladt Nyugat-Németország erdős dombvidékén, nem messze a belga határtól.
Az új pálya (azon belül is sorozatunk következő állomása) egy kanyarokkal tűzdelt, rövidített szakasz, melyen egyaránt megtalálhatók a hosszú egyenesek és az intenzív fordulók is.
Karakterisztikájából adódóan a megfelelő váltóbeállítás ugyan olyan fontos, mint egy jó felfüggesztés és ne feledkezzünk meg a kellő tapadásról sem.
Túl a tavaszi forduló felén a gumiabroncsokat Verseny Keményekre cseréljük és így látogatunk el a bajnokság következő városi futamára, Rómába az örök városba.
A Closseum, a Forum Romanum, minden kanyar egy darab történelem. A 3.5 km hosszú városi pálya burkolata is a régmúltat idézi, a rázókövek, az eltérő útburkolatok mind-mind kellő koncentrációt igényelnek. A történelmi száguldás egyaránt tartogat trükkös kanyarkombinációkat és az előzésre alkalmas hosszú egyeneseket.
Az "erdő mélyén" kanyarog az út, sziklák, alagutak és éles kanyarok teszik emlékezetessé a száguldást. Hosszú egyenes szakaszok és éles, teknikás kanyarok is jellemzik ezt a pályát, így kellő felkészülést igényel autónak és pilótának egyaránt.
Fontos a jól beállított felfüggesztés, a megfelelő váltóáttétel és a jó balansz, a leszorítóerő és a motorerő.
A jó helyezés itt több tényező függvénye, egy vétett hiba még nem jelenti a verseny végét, számtalan lehetőség adódhat a javításra.
A sorozat következő állomása Japánba invitál bennünket.
Egy a Honda álltal támogatott és az IndyCar versenyzés népszerűsítésére szánt létező pályára érkezünk a 7. fordulóban, ez Motegi Ring.
A keleti, rövidített pályán küzd a mezőny ebben a fordulóban, melynek tempós egyeneseit közepes erősségű kanyarok törik meg.
A megfelelő váltófokozat választás nagyon fontos, mint ahogy a kellő tapadás sem hátrány ezen az aszfaltcsíkon.
A szélárnyék sokat segíthet itt, de ahhoz közel is kell maradni az előttünk autózóhoz, ami nem egyszerű feladat a sikánokban.
Japánban tett látogatásunk még nem ért véget, következzen a sorozat kilencedik állomása a Tokyo utcai futam.
A város, melyben nem ismeretlen fogalom az utcai versenyzés ezúttal minket tesz próbára. Autóinkat, melyek így a sorozat végéhez közeledve már nem éppen gyenge teljesítményűek nem csak a hosszú egyenesre ,de az óriásplakátok és szalagkorlátok szegélyezte gyors és lassabb kanyarokra is be kell állítanunk, nem kis feladatot adva ezzel a pilótáknak.
Az utca a maga sajátosságaival, szűk bejárati íveivel, kellemetlen kanyarkombinációival, hosszú egyenesével egyaránt kíván tapadást, jó felfüggesztést és végsebességet.
10
A sorozatban résztvevők javaslatai alapján (legtöbb szavazatot kapott) pálya Autumn Ring lett.