Az autók alaphangon tuning mentesen, olajcsere és karosszériamerevség javítás után, a teljesítmény szabályzó visszahúzásával 434 TP -re beálítva várják az indulást az első futamon. Természetesen a fékerőelosztás álítható.
Öt autó, öt márka
A GTKarrier tavaszi nyitó sorozatában öt márka képviselteti magát.
Audi | BMW | Hyundai | Chevrolet | Subaru
4WD hajtás
249 LE teljesítmény szabályzó visszahúzásával
1415 Kg
Turbo motor gyárilag
Kezdő TP: 434 | Max TP érték: 563 szárnyakkal
Erőben nincs hiány! Az egyenesekben dinamikus összkerekes rakéta stabil és megbízható. Kanyarokban kissé lomha, de jó az úttartása és nem tör ki a kormánymozdulatokra.
Ideális választás azoknak, akik a biztonságos autózást részesítik előnyben, és egy gyönyörű versenyautót akarnak felépíteni.
FR hajtás
253 LE teljesítmény szabályzó visszahúzásával
1560 KG
Turbo motor gyárilag
Kezdő TP: 434 | Max TP érték: 605 szárnyakkal
Egy turbos bajor legenda kis kasznival.
Az egyes coupé a hármas sorozatra jellemző erővel és dinamikával indul és nem esélytelen.
Az egyenesekben jól teljesít és kanyarokban is elemében van.
A BMW jellegzetesség, azaz hogy a fordulóknál túlkormányzottá válik nála is érezhető, de aki boldogul ezekkel az autókkal annak jó választás lehet.
3 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13
FR hajtás
264 LE teljesítmény szabályzó visszahúzásával
1557 KG
Nincs Turbo gyárilag
Kezdő TP: 434 | Max TP érték: 591 szárnyakkal
Egy vonzó Hyundai, amit versenyzésre terveztek.
Pörgős és erős motorja garancia a jó szereplésre.
A hátsó kerék hajtás nem zavaró, kanyarokban stabil és vezethető.
A külső is magáért beszél, gyönyörű sportautó lesz belőle, minden szempontból jó választás lehet.
FR hajtás
252 LE teljesítmény szabályzó visszahúzásával
1415 KG
Nincs Turbo gyárilag
Kezdő TP: 434 | Max TP érték: 566 szárnyakkal
Egy régi vágású az új világban.
Hátsó kerék hajtású klasszikus a tengeren túlról és mint hasonló társainak,s ajnos neki is megvannak a hátrányai.
A kanyarodás kissé nehézkes és kifelé jövet bizony figyelni kell, mert hirtelen elveszti az ember az irányítást.
Ellenben erő és nyomaték kellő mértékben áll rendelkezésre és ha meg tudjuk zabolázni, meglepő teljesítményre, hatalmas sebességre lehet képes.
5 Subaru Impreza WRX STI '07
4WD hajtás
... LE teljesítmény szabályzó visszahúzásával
... KG
Turbo motor gyárilag
Kezdő TP: 434.
A városi versenyek egy újabb résztvevője.
Az összkerekes legenda, mely a rally versenyeken is bizonyított már és az aszfalton is elemében van.
Kanyarokban rendkívül stabil, motorja a gyári turbonak köszönhetően pörgős és dinamikus, így minden területen bevethető.
Jó választás lehet eltérő karakterisztikájú pályák esetén, mindenütt megállja a helyét.