2015 őszi szezon Pályái

Archívum » Gran Turismo 6 » 2015 őszi szezon » 2015 őszi szezon Pályái

Az Őszi Szezonban emelünk a téten, 350 LE körüli Monster tuning-szörnyek száguldása következik, melyek a forduló végére igazi brutális erőgépekké fejlődhetnek, jó versenyeket mindenkinek!

A szezon Sport Lágy gumikon veszi kezdetét egy erődemonstrációval Red Bull Ring aszfaltján!

 

1

 

Red Bull Ring

A versenypálya 1969-ben épült meg, körülbelül hat kilométer hosszúságban. 1995 és 1996 között hosszas politikai tárgyalások után építették át és 4318 méterre rövidült.

A pálya a felső-stájer területen fekszik és három oldalról dombok veszik körbe, ezért a lejtőket természetes tribünöknek használják. Ez az elrendezés egyrészről jó rálátást ad az egész pályára, másrészről pedig különleges környezetet ad a versenyeknek.

Trükkös kanyarkombinációkra nem kell számítani, hosszú egyenes szakaszok és a közepes tempójú kanyarok miatt sokat nem kell a féket használni, élvezzük a száguldást.

Az autók gyorsak, a pálya szintén, hely biztosított az előzésre, minden adott egy jó Nyitó Futamhoz!

 

2

 

Mid-Field Raceway

Az első, gyors tempójú futam után érkezünk a szezon második versenyére Mid-Field versenypályára, melyen ismét élvezhetjük a száguldást!

A gyors pálya emelkedőkkel és lejtőkkel teli hegyi tájon épült.

A híres szintbeli kereszteződésnek, ahol a kör irányt vált, illetve a hosszú egyenes részeknek és közepesen gyors, gyors kanyaroknak köszönhetően sebességben ismét nem lesz hiány!

Az itt nyújtott teljesítményt az átlagsebesség határozza meg, ezért fontos a megfelelő kanyarsebesség választása. A túlzott fékezések tempóvesztést jelenthetnek, sok esetben a gázelvétel is elég lehet.

A széles pályán szélárnyékból több lehetőség is adódhat előzésre, az eltérő TP értékek miatt izgalmas verseny ígérkezik.

 

3

 

Special Stage Route 5

Japánban járunk?

Feltehetően egy utca részlet a nagyvárosból ez a pálya, melyet éjszakai fények mellett teljesítünk.

A hatalmas épületek között több emelet magasban futó autóút nem szokatlan ezekben a távol- keleti országokban, félelmetes mélységek és magasságok jellemzik az itteni közlekedési kultúrát.

Autópálya 3 emelet magasban, alagutak és dugóhúzóban emelkedő hídfő felhajtó, versenyezzünk hát!

A hosszú célegyenes miatt figyeljünk a váltó áttételre, de a belső, kanyargós részek is fontosak, összetett beállítást követel a pálya.

A kanyarkombinációk sajátos ritmust rejtenek, érdemes begyakorolni őket, tizedek, de akár másodpercek is rejtőzhetnek a pálya ezen részein.

Hely bőven van előzésre, ha nem csinálunk mást, mint a középső részeken közel maradunk és a hosszú célegyenesre jól gyorsítunk, szélárnyékból máris sikerrel ugrunk előrébb!

 

4

 

Mazda Raceway Laguna Seca 

Az Őszi Szezon közepén az utolsó futamra, melyen Sport Lágy gumikat használunk Laguna Seca - ba érkezik a mezőny.

A kaliforniai Monterey közelében fekvő, és elsőszámú szponzora után Mazda Raceway Laguna Seca-nak elnevezett 2,2 mérföld hosszú versenypálya 1957-ben nyitotta meg kapuit. Miután a közeli Pebble Beach-i Utcai Versenyeket biztonsági okokból fel kellett függeszteni, az új pálya az amerikai hadsereg tulajdonában lévő területen épült fel. Bár soha nem adott otthont Forma 1-es versenynek, a pálya számos "Champ Car" házigazdája volt minden évben 1983-tól 2004-ig, valamint jelenleg is itt rendezik meg az amerikai Le Mans sorozat, valamint az A1-es sorozat és a Moto Gp egyes futamait.

Itt található a hírhedt „dugóhúzó” melyet többen a világ egyik legnagyobb kihívást jelentő pályaelemének tartanak.

A pályára jellemző hosszabb egyenesek és technikás kanyarok megfelelő beállításokat követelnek, érdemes kellően felkészülni!

 

5

 

Trial Montain 

Az első Verseny gumikon teljesítendő pályát úgy is jellemezhetnénk, az aszfaltút, mely tisztásokon, erdei utakon megy át és az erdőben ér véget.

Ez Trial Mountain, a tradicionális Gran Turismo versenypálya.

Festői környezetben valóban a hegyek, völgyek övezte vad természetben kanyarog az út, az eddigi futamoktól eltérően egészen más hangulatban.

A 2.5 mérföldes pályán vak sarkok, előre nem látható kanyar be, és kijáratok, instabil féktávok, hegyek, dombok emelik kellő nehézségi szintre ezt a futamot, melyhez a megfelelő felkészülés elengedhetetlen.

A kanyarokban a megfelelő tapadás nagyon fontos, ugyan akkor a lombkoronák alatt húzódó hosszú egyenes szakasz miatt a végsebesség sem elhanyagolható.

Előzésre alkalmas pontok találhatók itt, ugyanakkor a kínálkozó lehetőséget használjuk ki, mert hibázni könnyű, minden előzés aranyat érhet!

 

6

 

Cote d' Azur 

Az autók már kellően erősek egy lassú, városi pályához? Lássuk, mit tartogat a legendás Monte Carlo!

Cote d’Azur Franciaország egyik régiója, amelyet délről Monaco és a Földközi-tenger, keletről Olaszország, északról és nyugatról pedig francia területek határolnak.

Itt található a 3340méter hosszú legendás városi versenypálya, mely egyben a hétköznapi forgalomban is használt útszakasz.

Mirabeau, Cassino, Port Chicane, a „megálló” mind-mind ismerősen csengő nevek az autósport rajongói számára.

Bukóterek nincsenek, az esetleges vezetői hibákat azonnal megtorolja a pálya, a koncentráció körökön keresztül nagyon fontos!

Egyenes szakaszokat hiába is keresnénk, nem találunk, így előzésre nem sok lehetőség adódik. Egy jó kvalifikáció aranyat ér!

 

7

 

Willow Springs Big Willow

A Szezon utolsó előtti versenyén a történelmi Willow Springs versenypályára látogatunk.

A több mint 60 éves pálya a legrégebbi állandó utcai pálya az USA -ban.

Az első versenyeket 1953 –ban rendezték itt.

Willow Springs közelében Rosamond, Lancaster mellett, Los Angeles –től alig egy órányira terül el.

Az utcai pálya külső, hosszú egyenesekkel és magas sebességgel jellemezhető részét teljesítjük, Big Willow –t.

Az út mentén sajátosan nincsenek táblák, korlátok, a pályát övező környezet egy nagy bukótér. Ez lehet jó is, hiszen tereptárgyakkal való ütközésre nem kell készülni, viszont negatív hatása is van, pálya elhagyáskor ki tudja hol állunk meg!

Ezért a kanyarok begyakorlása nagyon fontos!

Ezen kívül ne feledjük autónkat a magas sebességű beállításokra hangolni, a hosszú egyenesekben és tempós kanyarokban az átlagsebesség átlagon felüli lehet!

 

8

 

Mount Panorama Motor Racing Circuit

A végső erőpróba, mely autónak és versenyzőnek egyaránt kihívás.

A pilóták a januári Szezonnyitó óta eltelt időszakban sok féle pályán mérték össze tudásukat, ez lehet közülük a szezon egyik leghosszabb, legösszetettebb versenye!

A bathursti Mount Panorama Motor Racing Circuit az Ausztrál motorsport otthona.

Az Új-Dél-Walesben található pálya nagy múltra tekint vissza.

Az első itteni verseny az 1938-as Ausztrál Nagydíj volt, most többek között ez a pálya ad otthont a 12 órás (12 Hour) és a Bathurst 1000 versenyeknek. Ez a nehéz pálya 6,213 km hosszú, meglepően meredek lejtőkkel és a hegy csúcsán áthaladó kanyargó, keskeny útszakasszal, amelyet a legjobb pilótáknak sem könnyű elsajátítani, és ahol csak minimális lehetőség van a hibázásra.

Az emelkedő, a fenti kanyargós rész és a hosszú lejtő mind-mind más sebességet igényelnek. Ráadásul a végsebesség a hegyről lefelé akár 300Km/h is lehet!

A beállítások, a váltó, a rugók, a kerék összetartás, a tapadás mind fontos tényező itt!